• icon
  • icon
  • icon
  • icon
  • icon

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Business Model Canvas: Το ultimate εργαλείο για την ανασυγκρότηση της επιχείρησής σας

Τα διαθέσιμα επιχειρηματικά εργαλεία είναι πολλά και πλέον ευρέως γνωστά. TQM, BPR, JIT, ISO, QAMS, TPM, ERP, CRM, CSR ... όλα αυτά δεν σημαίνουν πλέον τίποτα και ταυτόχρονα οφείλουν να είναι γνωστά! Έχουν αφήσει την εποχή της δόξας τους και έχουν αναδείξει το καθένα το σκοπό που υπηρετούσε, την ποιότητα, τη λιτή οργάνωση, τη δύναμη της πληροφορίας και των στατιστικών, την πολυπλοκότητα του πελάτη κ.ο.κ. Ωστόσο, ο Alex Osterwalder εφηύρε ένα καταπληκτικό νέο εργαλείο, το Business Model Canvas, εξαιρετικό χρήσιμο για την αποτύπωση, αξιολόγηση και βελτίωση κάθε επιχειρηματικής οντότητας ή ιδέας, υφιστάμενης ή startup. Ταυτόχρονα, δε, αποτελεί μια ενιαία πλατφόρμα ενσωμάτωσης και αξιοποίησης των καθιερωμένων τεχνικών ανάλυσης, όπως SWOT, BCG Matrix, Brain Storming, Vision Scorecard, Value Added Analysis, Gap analysis κ.λπ.

Το Business Model Canvas, όπως αναλυτικά περιγράφεται στο βιβλίο Business Model Generation, των Alexander Osterwalder και Yves Pigneur, παρέχει ένα συντονισμένο πλαίσιο τόσο για startup franchises, όσο και για δράσεις αναδιοργάνωσης υφιστάμενων επιχειρήσεων. Αποτελεί μια από τις κύριες τεχνικές των WiZIONERS, την task force της FBS – Franchise Business Services κατά την υλοποίηση έργων (ανα)σχεδιασμού επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με τη μεθοδολογία Blue Ocean Strategy των W. Chan Kim και Renée Mauborgne.

Το Business Model Canvas διακρίνει 9 Building Blocks, 9 διακριτές ενότητες μέσω των οποίων αναλύεται εις βάθος η εκάστοτε επιχειρηματική ιδέα/οντότητα και προσδιορίζεται τεκμηριωμένα τόσο η ενδεδειγμένη επιχειρηματική στρατηγική, όσο και το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο που την πλαισιώνει. Τα 9 Building Blocks είναι οργανωμένα σε τέσσερεις βασικές ενότητες, την επιχειρηματική πρόταση (value proposition), τον πελάτη (customer), την υποδομή (infrastructure) και την κερδοφορία (profit equation).

Διαβάστε το πλήρες άρθρο ΕΔΩ

Υπηρεσίες ενδυνάμωσης καταστημάτων μικρής εστίασης

CHECK UP

  • Έχετε μόνιμους ή περιστασιακούς πελάτες;
  • Ποιά είναι τα προϊόντα που σας δίνουν το περισσότερο τζίρο;
  • Ποιά είναι τα προϊόντα που σας δίνουν τα περισσότερα κέρδη;
  • Ποιό είναι το food cost σας;
  • Πώς βαθμολογείται η εξυπηρέτηση που παρέχετε;
  • Πώς βαθμολογείται η ποιότητα των προϊόντων σας;
  • Πώς βαθμολογείται η σχέση Ποιότητα προς Τιμή;
  • Πουλάτε ακριβά και έχετε μικρό τζίρο ή πουλάτε χαμηλά και έχετε μικρά κέρδη;
  • Αγοράζετε στις σωστές τιμές;
  • Έχετε επαρκή γκάμα προϊόντων;
  • Χρειάζεστε νέα είδη στο μενού σας;
  • Κάνετε προσφορές;
  • Πουλά η εντυποδιανομή σας;
  • Είναι το κατάστημά σας καθαρό και ευπρεπές;
  • Το προσωπικό σας έχει συγκεκριμένη ενδυμασία;

Τα ανωτέρω είναι μια σειρά από ενδεικτικά θέματα που αναλύουμε, με σκοπό να ιεραρχήσουμε τις ενέργειες που θα μας οδηγήσουν στην επιθυμητή βελτίωση. Η αρχική συνάντηση με σκοπό να συζητήσουμε τα ανωτέρω έχει διάρκεια 3 ώρες και τα παραδοτέα αφορούν σε μια αναλυτική έκθεση της τάξεως των 25 σελίδων, με προτάσεις και προτεινόμενα σημεία παρέμβασης.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ανάλογα με την αξιολόγηση του καταστήματος σας και τους στόχους σας, παρέχουμε μια σειρά από υπηρεσίες ενδυνάμωσης, οι οποίες θα προταθούν αναλυτικά στην έκθεση που θα συντάξουμε ως ανωτέρω:

  • Προσθο-αφαίρεση προϊόντων από το μενού

  • Εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών

  • Εκπαίδευση στην παρασκευή καφέ

  • Σχεδιασμός εντύπων και excelόχαρτων για την παρακολούθηση του καταστήματός σας

  • Προτάσεις για ανακαίνιση του καταστήματος

  • Εργασίες ανακαίνισης του καταστήματος

  • Αλλαγή – βελτίωση λογοτύπου

  • Κατοχύρωση λογοτύπου στη διοικητική επιτροπή σημάτων

  • Δημιουργία Facebook Page

  • Σχεδιασμός και εκτύπωση εντύπου για διανομή

  • Καταχώρηση σε sites για delivery

  • Δημιουργία δυναμικού site