• icon
  • icon
  • icon
  • icon
  • icon

ΤΑΣΕΙΣ

Μικρή Εστίαση

Οι μικρές και ευέλικτες επενδύσεις στον κλάδο της εστίασης αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά και ανάγονται ως κυρίαρχη τάση στο franchising. Στο πλαίσιο της ύφεσης και της μειωμένης καταναλωτικής δαπάνης, τα μικρά και εξειδικευμένα καταστήματα εστίασης, όχι μόνο αντιστέκονται, αλλά και αναπτύσσονται με νέα σημεία, αποτελώντας το επίκεντρο στις περιοχές που ανοίγουν. Τα διαφοροποιητικά στοιχεία τους, η σύγχρονη αισθητική τους, το μοντέρνο και νεανικό ύφος τους και κυρίως το εξειδικευμένο προϊόν τους σε πολύ καλή τιμή, με άριστη σχέση valueformoney, τα κάνει να ξεχωρίζουν και προσελκύουν τους καταναλωτές, οι οποίοι ενίοτε σχηματίζουν ασυνήθιστες για την εποχή ουρές!

Third Wave Coffee Movement

Η νέα τάση στον κλάδο του καφέ ξεκίνησε από τους λάτρεις του ροφήματος, με τα πρώτα καταστήματα στη Ν. Υόρκη, όπως το Blue Bottle, αλλά και τα Intelligentsia Coffee, Cafe Grumpy, The Wormhole και Toby's Estate. Τα εν λόγω καταστήματα παρασκευάζουν και σερβίρουν υψηλής ποιότητας καφέ, με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, αλλά και με νέους τρόπους όπως την Pour Over και τη Syphon. Τα καταστήματα που ανήκουν στο Τρίτο Κίνημα του Καφέ, αναδεικνύουν τον ίδιο τον καφέ, σε όλους του τις διαστάσεις, από την α' ύλη, τις φάρμες, τις μεθόδους παραγωγής, την παρασκευή, το σερβίρισμα, και του «συμπεριφέρονται» ως προϊόν ανώτερης ποιότητας, εντός του τρίπτυχου «barista - roaster - farmer».

Λαμβάνοντας υπόψη μας ότι ο σχετικός κλάδος στη χώρα μας έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού, διαφαίνεται η ανάγκη για διαφοροποίηση και ανανέωση, οι οποίες εύλογα θα υλοποιηθούν μέσω της έμπνευσης από το Τρίτο Κίνημα του Καφέ, δίνοντας, πλέον, βάρος στην ποιότητα και σταματώντας να αντιμετωπίζουμε τον καφές ως ένα κοινό προϊόν.

Σαρωτικές ανακατατάξεις στον κλάδο του γρήγορου φαγητού

Τόσο η υφιστάμενη οικονομική κατάσταση, όσο και οι αλλαγές στην καταναλωτική κουλτούρα έχουν οδηγήσει σε αναδιάταξη του κλάδου του γρήγορου φαγητού, με παραδοσιακές αλυσίδες, αλλά και υποκατηγορίες στον κλάδο, να τίθενται εκτός παιχνιδιού, και με νέες επιχειρηματικές ιδέες όπως και νέα στέκια - αγορές να έχουν εμφανισθεί στο προσκήνιο.